Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.07.2012 10:05 - Въпроси
Автор: neoart Категория: Изкуство   
Прочетен: 2110 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Въпроси

 

 

Какво е вятъра?

Има ли сърце, душа?...

И весел ли е той или понякога,

дори отронва и сълза?

 

Какво е слънцето?

И как огрява всички?

Защо блести ми винаги в лицето?

Не му ли липсват песните на птички?

 

Дъжда какво е?

Усмихва ли се той

или напротив - само плаче

и  сещал ли е  мраз и зной?

 

Морето, то какво е?

„Земя“ на риби? „Небе“ за раци?

„Поле“ от водорасли и отгоре

препускащи вълни и тайни знаци?

 

Какво е въздуха:

Докосване, предмет, надежда?

Има ли начало и къде е края?

И може ли да сбърчи вежди?

 

Земята, птиците и хората,

а те какво са? От къде са?

Какво е радост и защо умората

не спира детските въпроси?






Не знам дали е от това, че си почивам и не мисля за работа. Не знам дали е от това, че морето просто шепти близо до мен. Не знам дали е от това, че жена ми е с мен и нямаме битовите софийски грижи на главата си ежеминутно. Но знам, че май музата ми се върна. Или поне се събуди. Или поне ми се обажда и ми маха отдалече. . . Всъщност ми е хубаво и спокойно и за това ми идват разни мисли за записване.




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: neoart
Категория: Изкуство
Прочетен: 568205
Постинги: 100
Коментари: 487
Гласове: 314
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930