Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.02.2011 19:01 - Прости ми!
Автор: neoart Категория: Други   
Прочетен: 4084 Коментари: 9 Гласове:
3

Последна промяна: 19.02.2011 17:03


image


Защо казват, че оценяваш нещо чак когато го загубиш? Явно си бил сляп преди или си мислил, че ще е вечно твое. Защо световният шампион не плаче на финалната линия, а на почетната стълбичка? Явно не може да осъзнае какво е спечелил и му трябва време.

 

Явно ни трябва време. А време няма! Лети и ни оставя да го гоним. . . И винаги ни взима по нещо. Виж, ако останеш на едно място няма нищо да ти вземе, защото истината е, че всяко удоволствие се заплаща с поне малко неудоволствие! Да застигнеш времето и да си в крак с него не знам дали е удоволствие, но когато то ти вземе най-скъпото, то тогава МНОГО боли!

 

Днес безбрежното Време взе най-святото нещо, което някога съм имал - цели 42 години, но безкрайно малко. Взе човекът, който ми даде живот и ми даваше не еднократно цялата вселена за да бъда аз добре, при това с цената на всичко. Взе нещо, което никой няма шанса да избира, но ако има моя шанс да получи това, което аз получих, то тогава трябва да го брани и да се старае да го запази максимално дълго. Взе моята майка. Взе ми усмивката, надеждата и сведе главата ми. Скърши снагата ми, но преди това накара раменете ми да паднат унили и ръцете ми да не могат да си намерят място. Реки изплаках, но няма да се върне! Ревах с цяло гърло, но няма да се върне! Молих се, заплашвах, увещавах, но няма да се върне!

 

Днес е Китайската Нова Година. Силно вярвам, че това е едно ново начало. Силно вярвам, че тя е на много по-хубаво място и, че това не е краят на нашето общуване и че ще е винаги някъде около мен. Ако някога я срещна пак и успея да се върна, ще ви кажа дали е там, където се надявам, че и е мястото – в божествения рай, някъде близо до Дева Мария и вечното щастие!

 

Прости ми, мамо! Не бях добрият син, но бях обичащ син! Прости ми!

 

София

03.02.2011г.
У дома – сам и самотен!



Тагове:   мама,   мъка,   самота,   тъга,   лично,   искрено,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - ....
03.02.2011 21:29
Мартине, здравей, незнам дали ме помниш, но приеми моите искренни съболезнования! Съчуствам ти за огромната загуба, но все пак утехата е, че е имала теб, имала е най-голямото постижение - дала е живот, радвала се е на твоите успехи, и със сигурност е усещала, че я обичаш безкрайно! Горе главата, сега е момента да живееш и вървиш нагоре и заради нея!
Мария
цитирай
2. анонимен - Bate
03.02.2011 22:12
Bate, dano niakoga moga da se izrazia kato teb.Strashno me zabolia , che ne moga da sum tozi koito kaza tezi krasivi, makar i tujni dumi.Obicham te i se molia da moga da vurna toplinata koito jiveeshe v nasheto semeistvo.Obicham te.Samo ti mi ostana.
цитирай
3. neoart - Двама сме!
03.02.2011 23:00
Брато, не е вярно! Ти се изразяваш не по-малко красиво от мен! А да не говорим за Виктор, който е твоето най-красиво изказване! И аз те обичам! Не сме сами! Имаме Стела и Ели, Виктор, баба. . . НЕ СМЕ САМИ!
цитирай
4. анонимен - Не сте сами!
04.02.2011 10:40
Много, много съжалявам момчета за това което ви връхлетя ужасно бързо и ви отне едно от най-скъпите неща!!! Не знам защо сме устроени така хората, въпреки че от самото начало си знаем че има край, и че рано или късно ще се разделим с нашите близки, сърцата ни не го допускат и се пръскат на хиляди парчета когато това се случи?!? Искрено се надявам, да има едно по-красиво място където нашите близки да си отдъхнат от тежките болести и този глупав свят! Надявам се също един ден да ги срещнем отново!
Майка ви беше човек с голямо сърце, което отваряше за всеки човек без да се страхува че ще бъде наранена, тя го отвори и за мен за едно кратко време...
Радвам се, че я познавах! Радвам се, че познавам и вас!
...и това вече е много трудно да го изрека...
Царство и небесно и нека Бог закриля всички ви!!
цитирай
5. анонимен - Илияна
04.02.2011 10:50
Извинете горното го писах аз. :(
цитирай
6. neoart - Прости ми!
04.02.2011 20:09
Благодаря от мое и от името на брат ми!
Майка ми често говореше за теб!
М
цитирай
7. анонимен - МАЯ И ДИМИТЪР КЪРНОЛСКИ с.Крайници
05.02.2011 21:11
Мартине приеми нашите най- искрени съболезнования.

Много тежко е да загубиш родител,но така е устроен живота .Има начоло и край.Съчувстваме ти за сполетялата те огромна загуба.


БОГ ДА Я ПРОСТИ! ВЕЧНА ПАМЕТ!
цитирай
8. bapha - път е, Мартин,
08.02.2011 19:44
който явно всеки трябва да извърви...
чета го няколко пъти и си мисля, че и ти, и брат ти сте късметлии. Но и майка ви, със синове като вас...
Поклон
цитирай
9. анонимен - ... думите са излишни...
08.02.2011 22:13
Много силно и истинско... Нека почива в мир!
М.Радева
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: neoart
Категория: Изкуство
Прочетен: 565857
Постинги: 100
Коментари: 487
Гласове: 314
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031