Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.02.2011 01:19 - Дон Жуан, или как онемях, когато видях, че жена може да напише ПРЕКРАСЕН текст в мъжки род. . .
Автор: neoart Категория: Изкуство   
Прочетен: 4720 Коментари: 7 Гласове:
4

Последна промяна: 19.02.2011 18:33


Днес, тоест, погледнато формално, вчера, аз бях на едно прекрасно място и присъствах на едно вълшебно събитие.

Приятели, аз съм щастлив, че познавам феята на словото Левена Филчева. Аз я познавам вече повече от 10 години. И знаете ли, че това ме прави горд? Сега ще ви кажа защо. Тя успя да напише текст от името на мъж и то не кой да е, а този, с който всеки от нас, мъжете, би желал да се отъждестви и всяка жена желае - Дон Жуан.

Хора, тя го погреба и възнесе на пиадестал. Приятели, тя направи така, че аз, обикновен човек с обикновени въжделения и стремления към нова пералня или нов тИлИвизор, или нова микровълнова печка, да се припозная в нещо, което ми спря дъха.

Покланям се! А на вас предлагам да посетите галерия "Снежана" на ул. " Ив. Денкоглу", № 30. Там освен, че ще се насладите на истинско и неподправено изкуство от различни жанрове, стилове и поколенния, ще имате възможността да изпиете чаша вино, да почувствате духа на съвременната бохема - забързана, объркана, превъзбудена, но тук и сега.

image


image


image


image


image


Това е само малка част от емоцията, която ви чака, ако посетите моно спектакъла "Смъртта на Дон Жуан".

Автор - Левена Филчева
Режисьор: Александър Кръстев
Костюми и светлинно оформление: Весела Вълчинова
Автор на песента на Дон Жуан: Ивайло Диманов

Представено от експериментален театър "Грифон"
Изпълнява: Светозар Кнезовски - Заро

Споделено с вас от мен Мартин Кърнолски



Гласувай:
4


Вълнообразно


1. анонимен - кой е този артист много е готин?
19.02.2011 01:37
кой е този артист много е готин?
цитирай
2. neoart - ???
19.02.2011 01:52
А кой пита? Много си анонимен?
цитирай
3. alhimik1 - Честито на Левена Филчева и екипа...бих искал да бъда край вас!
19.02.2011 07:56
Да бъде слово в този оазис на духовността!

Левена ти си щастлив човек :))

Доктора
Варна
цитирай
4. iammi6i - Вълшебните мигове, заради които ...
19.02.2011 09:20
Вълшебните мигове, заради които човек живее...Откритията, че и ние можем да летим...
При първа възможност ще посетя спектакъла.Хубаво е, че така научаваме за възможностите да се заредим духовно. Вярвам, че сте се докоснали до нещо много вълнувашо, струи от написаното.
Това ми напомня спектаклите на Мариус Куркински и най-вече съжаленеито,че не можах снощи да видя представленеито му...
цитирай
5. анонимен - anonimen, актьорът е Светозар К...
20.02.2011 15:10
anonimen, актьорът е Светозар Кнезовски-Заро. Това, което може би няма да намериш (все още) в интеренет пространството като информация за него е, че този спектатъл нямаше изобщо да се случи, ако не беше той. Именно негова е идеята за точно този образ на Дон Жуан и без брилянтната му игра, без невероятната режисура на Александър Кръстев, без чудесно свършената работа на Весела Вълчинова, както и вълшебната обстановка на Галерия "Снежана", текстът нямаше да се превърне в тази магия. :)

Докторе, да. Аз наистина съм един щастлив човек! :)

iammi6i, първата възможност е на 8-ми март. Сигурна съм, че ще бъде празник. :)

Марти, благодаря ти!

Сърдечните ми поздрави!

Левена
цитирай
6. анонимен - Магия...
21.02.2011 00:22
Аз съм бабата на Заро и като такава имам Честта и Удоволствието да познавам гореизброените съмнителни типове от столичната бохема. И,понеже навремето лично се позабавлявахме с Дон Жуан,смея да твърдя,че това наистина е той! Най-ужасното от всичко е,че аз,която принципно съм безсърдечна и цинична кучка-се Разплаках!!!!!!!!!!! От невероятните чувства,които това представление предизвика в мен.Разплаках се от кеф,от хубавост,от умиление и гордост,че имам такива приятели.
А,Левена и Заро,както и Сашо Кръстев просто ги Обожавам!
Z
цитирай
7. анонимен - improve search engine rankings backlinks services
26.09.2011 09:58
backlink solutions seo engine optimization <a href=http://xrumerservice.org>backlink checker</a> anchor text backlinks
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: neoart
Категория: Изкуство
Прочетен: 568249
Постинги: 100
Коментари: 487
Гласове: 314
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930